september 18, 2011

Hääääääir

Jag har en liten ny idee med mitt hår... vill ni höra? Ill tell u mihihi ^^
Jag har ju just nu håret färgat svart med löshår i svart också, men jag hade tänk att köpa mer löshår o har som underhår i rosa! jag tror att de kan bli huuur snyggt som helst! Sen hittade jag på happyhair.se för ett tag sen en as cool leopard slinga, dock va den också i rosa. Men gick in på hemsidan nyss och såg att den fanns i neongrön också, tror att om jag har den i också (istället for coontails som typ e fett ute) så kan de bli freakin awesooome! Hehe fattar ni vad jag menar? Svart över hår, rosa underhår och två stycken neongröna leopard slingor
EDIT: Jag är med och tävlar om löshår ifrån tajmahal på epicfaiil - Gå in du me och anmäl dej! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar