februari 06, 2012

Dead By April

Nu så är en liten del av allt pluggande klart, och de får nog räcka för idag. 
Orkar inte så mycket mer faktiskt...
Anyway, ville bara ta upp de här med att metal bandet Dead by april är med i melodifestivalen i år, vad tycker ni om det? Själv tycker jag faktiskt att det är ganska så coolt att ett sånt program accepterar att ha med dom över huvud taget. Jag blev faktiskt lite stolt när jag såg dom uppträda haha! Men samtidigt som jag tycker att det är coolt att dom fick av me osv så tycker jag ändå att detta förstör lite av deras image.. Melodifestivalen är ändå en tävlig med Schlager och sånt, vi metal grabbar o brudar har ju våra festivaler och konserter som vi kan hänga på. Men de kanske bara är jag som tycker att sån musik som metal inte hör hemma där, men nu när jag tänker efter så kanske det till och med är bra att dom är med, så att metal musiken blir mer accepterad. Vi får helt enkelt se vart de leder allt de här. Men själva uppträdandet och låten får 5/5 från mej, grym låt ju och jag älskar bandet, helt klart bästa låten i hela tävligen!  
  
En annan grym låt av DBA, Last goodbye - Dead by April

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar