februari 06, 2012

Orkar inte

Jag har egentligen inte alls tid att blogga idag, har massa plugg att ta igen då jag vart alldeles för slö med skolan och inte haft de i första hand.. ajjabajja linda... 
Då går de så här, att man sitter uppe kvällarna långa och försöker at igen allt som man lika gärna kunde gjort klart eller iallafall börjat med i skolan..
Hursomhelst, idag vaknade jag upp med 3 fenomenala vänner efter ungefär 4 timmars sömn, somnade vid 6 och vakna vid 10, bra skit! Iallafall efter som hela min skola haft studiedag idag så har min dag spenderats hemma hos Erik med grymt häng, en bättre dag med andra ord!
Men nu måste jag återgå till pluggandet, ha en grym kväll människor!



Tycker ni jag ska köpa linnet jag har på mig på första bilden föresten?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar