februari 05, 2012

Detta är en så kallad 'Blogg Rape'

Nu undrar ni säkert såhär "Vem gör nåt sånt?" eller "Hur kom du in på hennes blogg?" MEN det är enkelt, om man har en vän som glömmer att logga ut från sin fina lilla blogg, ja då blir det ju skoj, för MIG, kanske inte så kul för Linda, men det får hon ju tåla, eftersom att det tog en sådan förbaskat lång tid att blogga 2, fattar ni 2 inlägg? Helt f*cking crazy asså. Anyway, Linda är just nu hemma hos Erik med Freddie och Zacke, och eftersom att jag (ni vet fortfarande inte vem jag är) var där och värmde mej så vet jag att det var ytterst trevligt. Det kan jag lova. Nu hade jag tänkt att avsluta dena fina blogg rape med att säga att Linda är Världens Bästa och att jag Älskar henne väldigt mycket!! Puss och Godnatt //Jibbah Julle
En fett cool Bild på mig och Linda, påväg hem från Åre
Peace OUT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar